onsdag 21 januari 2015

26. Ljung, tema nr 169


15 kommentarer:

  1. Vacker komposion! Min blick landar direkt på den klocka med vitt bakom där du satt skärpan. Verkligen bra gjort av dig att kunna identifera rätt punkt att sätta skärpan på. Det är något jag försöker lära mig att se oftare. Tack för fina kommentarer hos mig.

    SvaraRadera
  2. Tack så hemskt mycket för den fina kommentaren. Jätteroligt med konstruktiv kritik.

    SvaraRadera
  3. Ljung är vackert! Fint fångat!

    SvaraRadera
  4. Härliga färger,verkligen fint fångat...man känner våren i bilden// Anita s
    Seemee

    SvaraRadera
  5. Tack så mycket, Anki och Anita. Tur jag inte hade slängt ljungen! :)

    SvaraRadera
  6. Snyggt med det korta skärpedjupet... jättefint fotat!

    SvaraRadera
  7. Underbar färg på den ljungen. Fin kontrast mot den ljusa bakgrunden.

    SvaraRadera
  8. Fint!! Fin färg och bild! ;-)

    SvaraRadera