söndag 6 april 2014

153. Utbränd, tema nr 335


Ska man vara fin, får man lida pin!



4 kommentarer:

  1. Jag har aldrig varit i närheten av någon som "bränt öronen", men tycker det ser lite läskigt ut. De brukar ju kunna sin sak, så jag hoppas det gick bra! :)

    SvaraRadera
  2. Lite chockande var det, men det gick bra! Han blev inte helt utbränd! :)
    Killarna är väldigt släta och fina när de kommer från frisören! De kan sin sak!

    SvaraRadera
  3. Jättesnyggt foto och perfekt till temat! Men vad gör han?? Gillar färgerna, rörelsen, kompositionen och att bilden gör mig så nyfiken!

    SvaraRadera
  4. Tack så jättemycket! Min man klippte sig i Turkiet. Där ingår lite allt möjligt! Han brände alltså bort hår i öronen! En klippning där kostar ca 90 svenska kr. Även för mej! Då fick jag håret tvättat och fönat också. Han höll på med mej i 40 min. Min erfarenhet av klippning utomlands är att frisörerna är väldigt duktiga. Jag gjorde ögonbrynen också. Det var en tjej som gjorde dem, bara med hjälp av en tråd! Jäklar vad ont det gjorde, men det är en annan historia! :)

    SvaraRadera