söndag 13 april 2014

169. Himlen, tema nr 93


4 kommentarer:

  1. Vilket fint ljus och harmonisk färgskala! Gillar att det finns en människa med i bilden! Om jag ska vara lite petig hade jag nog väntat tills den mindre båten försvann ur bilden och kanske är horisonten aningen sned men det är petitesser - en fin och vilsam bild är det!

    SvaraRadera
  2. Roligt att du också tycker att bilden är harmonisk och rofylld. Det stämmer nog att bilden blivit bättre utan den lilla båten. Jag bearbetar inte de här bilderna någonting. tack för kommentaren!

    SvaraRadera
  3. Wow, så fint! Den här bilden var det verkligen känsla i. Vilken frihet och vilket lugn. Himmel och hav och självvald ensamhet. Känns helt perfekt! Och lite motvalls är jag. Tycker om den lilla båten till höger. Det gör att stillheten ruckas lite och verkligheten kommer in - på ett bra sätt.

    SvaraRadera
  4. Tack Christina! Vad glad jag blir för att du tycker om bilden! Roligt med olika omdömen. Själv tycker jag det är svårt att bedöma bilder. Försöker öva mej!

    SvaraRadera