tisdag 3 juni 2014

248. Tåspets, tema nr 322


10 kommentarer:

  1. Läckra skor, men jag får ont i fötterna bara jag tänker på att gå i ett par sådana. ;)

    SvaraRadera
  2. Bra Claes!
    Visst var det snygga skor,Anki, men håller med, inget att gå i! Kanske därför tjejen bara "satt och var vacker", för det är det såna skor är till för! ;)

    SvaraRadera
  3. Går man i såna skor vill man nog sitta ner och vifta på tårna :)
    fin kontrast till skorna uppe i högra hörnet av fotot. Jag vet vilka jag skulle välja!
    Anki F

    SvaraRadera
  4. Jag också ;) Fast egentligen vill jag inte ha helt platta skor heller!

    SvaraRadera
  5. Kul bild och vansinnigt läckra skor...men som sagt mest för att sitta och vara vacker i :)

    SvaraRadera
  6. Supersnygga skor! Klack bär jag gärna, men fixar inte riktigt den höjden, önskar jag gjorde :) Och tåspetsen är pricken över I:et! Snyggt fotat!

    SvaraRadera
  7. Fin bild att fundera kring. Motivet lämnar betraktaren med en massa funderingar kring vem som finns i de olika skorna.Härligt.

    SvaraRadera
  8. Vad roligt att du tänker så! Det är ju kanon om fotot väcker funderingar! det är nog en familj. de satt ganska nära varandra! :)

    SvaraRadera