lördag 21 juni 2014

264. Midsommartårta, tema nr 183


6 kommentarer:

  1. En midsommartårta precis som den skall vara!

    SvaraRadera
  2. Man får se många jordgubbstårtor om man cirkulerar bland 365-fotograferna idag - jag har också lagt upp en... ;)
    (Så kul att du har sån härlig fart i utmaningen! Det finns verkligen många jättefina bilder att kika på här hos dig.)
    /Gunilla, alias PixelCat, admin

    SvaraRadera
  3. Ja, jag väntade till midsommarafton, för att det verkligen skull bli en MIDSOMMARtårta! Förut har jag alltid garnerat med hela jordgubbar, men fick för mej att det skulle bli snyggare med delade. Det blev det inte! Åtminstone inte i den vinkeln! Tack för att du gillar mina bilder. Saktar nog ner farten nu... :)

    SvaraRadera
  4. Mmm, så gott det ser ut! Här blev det ingen midsommartårta, för då hade jag fått äta upp hela själv.

    SvaraRadera
  5. Tack! Jordgubbarna är bäst! Vi var fyra på midsommarafton, när vi åt tårta, men dan efter åt jag och min man upp den! (Den var godare då!) Så nu får det vara bra med tårta på ett tag! ;)

    SvaraRadera